Najlepsze oprogramowania sklepu internetowego

by Randa Pawel

Oprogramowanie sklepu internetowego shopGold, sklep internetowy na własność.

Oferowane przez nas oprogramowanie jest tworzone przez naszą firmę o nazwie Kamelia-Net. Naszym sztandarowym produktem jest oprogramowania sklepu internetowego o nazwie shopGold. Jest to nasze autorskie oprogramowanie - jako jedyni z nielicznych firm zdecydowaliśmy się na stworzenie oprogramowania zupełnie od podstaw - nie bazując na żadnym gotowym rozwiązaniu. Informatyką zajmujemy się od początku lat 90. Przeszliśmy przez wiele etapów w informatyce, poznaliśmy wiele technologii. Dzięki temu posiadamy sporą wiedzę, którą wykorzystujemy w pracy. Sklepami internetowymi zajmujemy się od 2007 roku - mamy więc już za sobą kilka lat doświadczeń oraz wielu zadowolonych klientów. Przez te kilka lat współpracy z klientami, słuchaliśmy uwag oraz opinii klientów, co pomogło nam bardzo w przygotowaniu oprogramowania i jego dopasowaniu do potrzeb klientów. Wiele rozwiązań które znajdują się w sklepie zostało zbudowanych dzięki Państwa sugestiom. Staramy się aby sklep jak najbardziej spełniał Państwa oczekiwania i cały czas rozbudowujemy system, optymalizujemy pod względem szybkości działania, bezpieczeństwa, a co najważniejsze cały czas pozostajemy w kontakcie z naszymi Klientami, gdyż do dzięki nim sklep istnieje i może się rozwijać.

Kupując już standardową wersję programu shopGold otrzymują Państwo w pełni funkcjonalny sklep, który umożliwia od razu rozpoczęcie handlu internetowego. Wraz z programem dostarczany jest zestaw szablonów graficznych umożliwiających ustawienie wyglądu sklepu dostosowanego do oferowanego asortymentu. Ponadto modułowa budowa sklepu pozwala na dowolne zarządzanie jego układem i wyświetlanymi treściami. W miarę rozwoju sklepu możliwa jest jego indywidualizacja i wyróżnienie się spośród wielu innych sklepów w internecie. Oferujemy Państwu przygotowanie indywidualnych szablonów, które pozwalają na stworzenie całkowicie indywidualnego sklepu nie mającego żadnego odpowiednika wśród wielu innych sklepów działających w sieci. Przygotowanie przez nas indywidualnej grafiki sklepu możliwe jest w dowolnym momencie jego funkcjonowania - nie musi się to wcale odbyć na samym początku uruchamiania sklepu - nowy szablon można dodać w dowolnym momencie i nie wpływa on na produkty, klientów czy zamówienia. Dzięki temu Użytkownik nie musi od razu przeznaczać dużych środków na uruchomienie własnego sklepu internetowego. Rozwój sklepu może następować stopniowo wraz z rozwijającym się Państwa biznesem.

Oferowane przez nas oprogramowanie sklepu internetowego shopGold jest jednym z najtańszych dostępnych sklepów internetowych na rynku. Wynika to z naszej strategii cenowej - staramy się zmaksymalizować sprzedaż przy minimalnym zysku - dzięki czemu zdobywamy uznanie i szacunek u Klientów. Świadczy o tym ilość sprzedanych sklepów - możemy się pochwalić ponad 6 tysiącami sprzedanych licencji sklepów. Staramy się być znaną i uznaną marką. Jednocześnie duża liczba klientów i działających sklepów pozwala nam na ciągły rozwój oprogramowania, który jest rozwijany dzięki uwagom i oczekiwaniom naszych klientów. Od początku tworzenia oprogramowania zdecydowaliśmy się na sprzedaż licencji na własność. Wyszliśmy z założenia ze Polacy są przyzwyczajeni do własności - dlatego zrezygnowaliśmy z systemów abonamentowych gdzie klient tylko dzierżawi sklep i nigdy nie będzie jego właścicielem. Zakup programu na własność pozwala na zainstalowanie oprogramowania sklepu na dowolnym serwerze oraz dowolnej domenie. W każdej chwili możecie Państwo zmienić profil działalności i nikt nie będzie od Państwa pobierał za to dodatkowych opłat. Dlatego cena sklepu to jednorazowa opłata - nie pobieramy abonamentu, prowizji od sprzedaży, nie ma ukrytych opłat.

Sklep internetowy shopGold swoją funkcjonalnością w niczym nie ustępuje wielokrotnie droższym pakietom. Staramy się zachować jak najwyższą funkcjonalność sklepu przy zachowaniu niskiej ceny produktu. Dzięki temu uzyskujemy najlepszy stosunek ceny do możliwości programu. W dzisiejszych czasach nie wystarczy żeby sklep posiadał tylko możliwość prezentacji produktów oraz możliwość składania zamówień. Sklep internetowy to cały pakiet narzędzi, które nie tylko umożliwiają sprzedaż ale także ułatwiają komunikacje z klientem, realizują funkcje marketingu, są przyjazne dla klienta oraz zgodne z najnowszymi standardami programistycznymi oraz przeglądarkami internetowymi. Tworząc sklep staraliśmy się uwzględnić wszystkie z tych czynników - tak aby sklep był jak najbardziej dopasowany do potrzeb klientów. Sklep umożliwia integrację z wieloma porównywarkami cen, systemami płatności elektronicznych, ratalnych, firmami kurierskimi czy Allegro. Dodana jest także popularna ostatnio integracja w portalami społecznościowymi. Sklep można zintegrować z popularnymi programami księgowo-magazynowymi Subiekt czy WF-Mag oraz z zewnętrznymi hurtowniami produktów - dzięki czemu można w prosty sposób aktualizować dane produktów.

Internet nieustannie się rozwija. Pojawiają się nowe technologie, dzięki czemu Internet jest dostępny na coraz większej ilości urządzeń i dociera do coraz większej ilości osób. W dzisiejszych czasach nie da się już praktycznie funkcjonować bez dostępu do Internetu. Szybki rozwój Internetu powoduje, że coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci, uruchamiając sklepy internetowe. Otworzenie własnego sklepu w sieci Internet daje możliwość dotarcia do bardzo dużej ilości klientów. Żeby otworzyć własny sklep trzeba kupić odpowiednie oprogramowanie. Jeżeli zastanawiacie się Państwo jakie oprogramowanie sklepu internetowego wybrać - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą - sklepu internetowego shopGold. Prosta obsługa, mnogość opcji, efektywność, bezpieczeństwo oraz niska cena to największe atuty sklepu, dzięki czemu shopGold jest idealnym narzędziem do prowadzenia własnej sprzedaży internetowej. shopGold to brak ukrytych kosztów, brak abonamentu, brak prowizji od sprzedaży - jego koszt to tylko jednorazowa opłata za licencję sklepu.

Co ? Z czym ? I dlaczego ? Czyli ... pytania i odpowiedzi ...

Czym jest sklep

internetowy shopGold ? shopGold to oprogramowanie internetowe dzięki któremu można prowadzić sklep w sieci Internet. W porównaniu z programami które są instalowane na komputerze np grami, oprogramowanie sklepu internetowego jest instalowane na serwerze znajdującym się w wybranej firmie oferującej usługę hostingu, a sama obsługa sklepu internetowego odbywa się poprzez przeglądarkę internetową komputera właściciela sklepu. Sam sklep składa się podobnie jak programy Windowsowe z kilkuset plików, z których każdy odpowiada za odpowiednie funkcje sklepu.

W jakim czasie można

uruchomić sklep internetowy ? Samo uruchomienie sklepu internetowego ogranicza się generalnie do wgrania oprogramowania na serwera oraz zainstalowania przy użyciu wbudowanego instalatora. Cały proces wgrywania i instalacji trwa od kliku do kilkudziesięciu minut. W przypadku gotowego sklepu internetowego (wraz z domeną i serwerem) czas uruchomienia sklepu trwa kilka godzin - nowa domena jest widoczna w Internecie dopiero po pewnym czasie i z chwilą kiedy stanie się widoczna możemy przystąpić do instalacji i konfiguracji sklepu. W przypadku obu wariantów czas uruchomienia sklepu nie przekracza jednego dnia.

Czy muszę kupić sklep aby

wypróbować jakie ma możliwości ? Nie ma takiej konieczności. Pod linkiem demo udostępniamy wersję demostracyjną sklepu. Możecie Państwo dokładnie sprawdzić działanie sklepu zarówno po stronie klienta jak i od strony panelu zarządzania. Jest to w pełni funkcjonalne demo w którym można dodawać nowe produkty, klientów, zamówienia. Nie macie Państwo ograniczonego czasu na testowanie oprogramowania - demo jest dostępne 24 godzin na dobę.

Czy od sprzedaży w moim sklepie pobierana jest prowizja

lub będę płacić abonament za używanie sklepu ? Absolutnie nie. Nie pobieramy żadnych opłat z tytułu działania sklepu. Za oprogramowanie sklepu internetowego płacicie Państwo tylko raz - przy zakupie. Kupujecie Państwo na własność licencję na użytkowanie oprogramowania sklepu. Nie jest dla nas ważne ile produktów będzie miał Państwa sklep, ile będzie zamówień, jakie będzie generował zyski - nie uzależniamy opłat od tych czynników - są one Państwa tajemnicą i nikt nie musi wiedzieć jakie obroty ma sklep lub ile produktów się w nim znajduje żeby policzyć prowizję za użytkowanie sklepu.

Na jaki okres czasu

kupuję licencję sklepu ? Na czas nieokreślony. Po zakupie jesteście Państwo właścicielami licencji, która jest na czas nieokreślony. Oznacza to, że nie ma tutaj określonego czasu w jakim musicie Państwo uruchomić sklep lub czasu po jaki należy przedłużyć licencję lub wnieść dodatkowe opłaty. Opłata za sklep jest jednorazowa - tylko przy zakupie sklepu.

Jak po zakupie mam zainstalować sklep ?

Co mam zrobić z programem, który otrzymałem ? Program trzeba wgrać na serwer i zainstalować. W panelu klienta na naszej stronie znajduje się dokładna instrukcja instalacji sklepu. Sklep instaluje się na serwerze poprzez wgranie zawartości płyty na serwer ftp oraz uruchomienie instalatora. Instalator zainstaluje automatycznie sklep, a podczas instalacji zada Państwu tylko kilka pytań. Jeżeli nie potraficie Państwo zainstalować zakupionego sklepu - prosimy o kontakt z nami - zainstalujemy całość zupełnie za darmo.

Mam własny serwer oraz domenę,

czy mogę na niej zainstalować sklep ? Oczywiście, jak najbardziej. Głównym naszym produktem jest oprogramowanie sklepu, które instalowane jest właśnie na serwerze i domenie klienta. Domeną pod jaką będzie działał sklep może być dowolna, jeżeli chodzi o serwer musi on tylko spełniać wymagania techniczne do działania sklepu. Dodatkowo do Państwa domeny jest generowany unikalny klucz aktywacyjny domeny sklepu, który po instalacji sklepu umożliwia działanie na Państwa domenie.

Jak obsługiwać zakupiony

sklep internetowy ? Aby obsługiwać sklep internetowy musicie mieć Państwo dostęp do sieci Internet. Do samej obsługi sklepu wystarczy dowolne urządzenie, które posiada możliwość połączenia się z Internetem oraz przeglądarkę internetową - np laptop czy smartfon. Dla komfortowej pracy z panelem zarządzania sklepem zalecamy komputer stacjonarny lub laptop.

Jak zarządzać sklepem internetowym,

złożonymi zamówieniam, produktami ? Oprogramowanie sklepu internetowego dzieli się na dwie części: część dla klientów oraz panel zarządzania sklepem. Część od strony klienta umożliwia klientom przeglądanie produktów, dodawanie produktów do koszyka, składanie zamówień. Druga część do panel zarządzania sklepu do którego klienci nie mają dostępu - ma je tylko właściciel sklepu, który przez panel może dodawać produkty, zarządzać zamówieniami oraz klientami. Własnie poprzez panel zarządzania właściciel sklepu dokonuje wszelkich zmian w sklepie i nim zarządza.

Jestem laikiem w sprawach komputerów, nie mam wiedzy

informatycznej - czy dam sobie rade z obsługą sklepu ? shopGold jest skierowany do wszystkich - zarówno osób, które mają wiedzę informatyczną jak i osób, które nie miały styczności z komputerami. Do obsługi sklepu nie jest wymagana wiedza informatyczna. Całość obsługuje się poprzez panel zarządzania sklepu, który jest prosty i łatwy w obsłudze. Do sklepu dołączona jest instrukcja opisująca dokładnie poszczególne funkcje. Dodatkowo w ramach pomocy technicznej oferowanej z oprogramowaniem sklepu - możecie Państwo liczyć na naszą bezpłatną pomoc.

Czy sklep jest atrakcyjny graficznie ? Czy mogę

zmienić grafikę lub wstawić własny szablon sklepu ? Oczywiście. W podstawowej wersji sklepu do dyspozycji macie Państwo kilkanaście szablonów, które można użyć do zmiany wyglądu sklepu. Sklep posiada system szablonów. Dzięki temu możecie Państwo zmodyfikować wybrany szablon lub stworzyć własny wg własnych oczekiwań. Nowy szablon możecie Państwo przygotować sami, może to zrobić zewnętrzna firma lub możecie Państwo zlecić naszej firmie przygotowanie szablonu graficznego.

Czy mój sklep będzie widoczny w

wyszukiwarkach np Google ? Tak, sklep posiada wbudowane mechanizmy ułatwiające pozycjonowanie sklepu. Wbudowane są mechanizmy przyjaznych adresów URL, Google Rich Snippets - mikroformat znaczników Google dla ropoznawania produktów i opinii o produktach, generowanie mapy sklepu dla Google, możliwość definiowania własnych Meta tagów oraz w pełni poprawna i zgodna ze standardami składania kodu sklepu. Wszystkie te elementy powodują, że Google będzie poprawnie wyszukiwało strony sklepu i odczytywało zawarte na nich informacje - co wpłynie na pozycję sklepu w wyszukiwaniach Google.

Co będzie jeżeli zadzwoni klient i będzie

chciał kupić produkty - ale nie poprzez sklep ? Sklep ma również przewidzianą taką możliwość poprzez ręczne dodawanie zamówień w panelu zarządzania sklepu. Jeżeli klient zadzwoni czy drogą mailową złoży zamówienie - właściciel sklepu w prosty sposób będzie mógł utworzyć w sklepie nowe zamówienie i dodać do niego wybrane przez klienta produkty. Po tym cały proces obsługi zamówienia odbywa się jak w przypadku standardowych zamówień złożonych przez klientów bezpośrednio w sklepie.

Prowadzę sprzedaż na Allegro - czy będę

mógł połączyć to ze sprzedaż w sklepie ? Oczywiście. Sklep shopGold posiada wbudowaną, pełną dwukierunkową integrację z największym polskim systemem aukcyjnym. Dzięki czemu bezpośrednio z poziomu sklepu można wystawiać aukcje na Allegro, a sprzedane na Allegro produkty wracają do sklepu w postaci nowych zamówień. Dzięki temu w prosty sposób można zarządzać sprzedażą na Allegro. Zamówienia z Allegro mają dodatkowe oznaczenia, dzięki czemu łatwo można rozróżnić zamówienia klientów.

OPROGRAMOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO

Należy pamiętać o tym, że sam program do sklepu internetowego nie jest gwarancją sukcesu w e-handlu, jednak może znacząco pomóc w jego osiągnięciu. Poza samą funkcjonalnością platformy sprzedażowej ważne jest też jej bezpieczeństwo i stabilne działanie - dlatego wszystkie wdrażane przez nas sklepy internetowe obejmujemy usługą wsparcia technicznego. Jest to szczególnie ważne w sytuacji, gdy sklep internetowy stanowi filar prowadzonej działalności.

Profesjonalny program do sklepu internetowego nie zawsze musi wiązać się z ogromnymi kosztami wdrożenia. Oprogramowanie sklepu internetowego BestSeller już w swojej standardowej wersji oferuje sprzedawcy komplet narzędzi potrzebnych do prowadzenia i obsługi sprzedaży internetowej. Ponadto sprzedawca ma możliwość skorzystania z opcji wynajmu sklepu, co znacznie minimalizuje początkowe koszty związane z jego otwarciem. Na rynku z powodzeniem funkcjonują sklepy internetowe udostępniane właśnie w modelu SaaS (ang. Software as a Serwice). Decydując się na taki model współpracy sprzedawca otrzymuje nie tylko oprogramowanie do sklepu internetowego, ale też hosting oraz usługę wsparcia technicznego na cały okres trwania usługi wynajmu.

Wybierając oprogramowanie do sklepu internetowego należy mieć na uwadze dynamiczny rozwój rynku e-commerce i konieczność ciągłego dostosowywania się do panujących na nim trendów. Pomyśl o przyszłości i wybierz program do sklepu internetowego, który nie będzie stanowił ograniczenia dla podejmowanych przez Ciebie działań.

Najlepsze oprogramowania sklepu internetowego

Jednym z pierwszych i poważniejszych wyborów podczas tworzenia sklepu internetowego jest wybór oprogramowania. Na rynku dostępnych jest wiele możliwości. Począwszy od platform bezpłatnych a na rozwiązaniach dedykowanych, czyli pisanych zupełnie od podstaw skończywszy. Jak wybrać idealne oprogramowanie dla swojej firmy i swojego sklepu? Poniżej przedstawiamy 7 najpopularniejszych systemów.

Prowadząc sklep internetowy bardzo ważne jest szybkie i skuteczne dostarczanie wiadomości transakcyjnych.

Maile transakcyjne wyślesz teraz także z FreshMaila. Nowoczesna infrastruktura, która spełnia wymagania Gmaila, spełni także Twoje oczekiwania. Sprawdzam!

Rozwiązania bezpłatne Open-Source

Są to gotowe oprogramowania sklepów internetowych, które wystarczy pobrać ze strony i zainstalować na własnym serwerze. Można w stosunkowo niskich cenach dokupić do nich dodatkowe moduły lub profesjonalny szablon.

Bardzo popularne i proste w obsłudze oprogramowanie, wybierane często z uwagi na swoją intuicyjność i łatwość w rozbudowie. Posiada najważniejsze, z punktu widzenia obsługi sklepu internetowego funkcjonalności, a dodatkowe rozszerzenia występują często w postaci gotowych modułów, które wystarczy dodać do sklepu bez konieczności ingerencji w kod.

Prawdopodobnie najbardziej zaawansowany system sklepów internetowych wśród rozwiązań darmowych. Wykorzystywany często przez większe firmy, m.in. z uwagi na rozbudowane możliwości i funkcjonalności. Bardzo popularny na zachodzie, również w Polsce zyskuje coraz większe uznanie. Jest to stabilny i bardzo funkcjonalny system. Choć na początku może sprawiać wrażenie skomplikowanego w obsłudze, po jej opanowaniu zapewnia szerokie możliwości.

WooCommerce jest jedną z najpopularniejszym wtyczek WordPress eCommerce. Jej ogromnym plusem jest łatwość użycia i fakt, że jest dostępna za darmo. Posiada wiele funkcji, które są doskonale zintegrowane z WordPressem.

Rozwiązania płatne

W tym wypadku oprogramowanie sklepu internetowego jest udostępniane do wykorzystywania podczas sprzedaży internetowej za opłatą – jednorazową, miesięczną lub roczną. Ich zaletą jest rozbudowana funkcjonalność oraz dostępność „od ręki”.

Jeden z popularniejszych w tej kategorii, dobrze rozbudowany system sklepów internetowych posiadający ponad 250 wbudowanych funkcji. Istnieje na rynku od 2005 roku. Charakteryzuje się bardzo prostym panelem administracyjnym oraz możliwością zakupu także w wersji licencji jednorazowej. Dwukrotny laureat nagrody Ekomers na Najlepszej Platformy Sklepowej oraz Godła Firmy Przyjaznej Klientowi. Możliwość zakupu licencji SaaS (abonament roczny) oraz samodzielnej (opłata jednorazowa).

Oprogramowanie na licencji SaaS (abonament roczny) proponowane przez Home.pl. Przygotowane tak, aby umożliwić uruchomienie sklepu przy minimalnej ilości formalności. Oprócz samego systemu e-sklepu udostępniane są także gotowe do wykorzystania treści stron informacyjnych, szablony maili. Start ułatwia i usprawnia również asystent konfiguracji, który wskazuje najważniejsze miejsca do uzupełnienia bądź skonfigurowania.

Jest to bardzo rozbudowane oprogramowanie zintegrowane z wszystkimi najważniejszymi (wieloma opcjonalnymi) systemami zewnętrznymi, ułatwiającymi bądź usprawniającymi sprzedaż online. Stabilne nawet przy tysiącach zamówień miesięcznie, gwarantuje bezpieczeństwo i bezawaryjność działania e-sklepu. Dostępne na licencji SaaS (abonament miesięczny).

Sky-Shop to oprogramowanie sklepów dostarczające gotowy sklep internetowy wraz z wieloma integracjami. W kilka minut założysz tam swój sklep internetowy. Bez problemu dokonasz integracji z Freshmail'em oraz innymi usługami, np: hurtowniami (ponad 135 do tej pory zintegrowanych hurtowni, w tym dropshippingowe). Możesz skorzystać także z darmowego szablonu sklepu RWD, kurierów i systemów płatności. Sky-Shopa przetestujesz przez 14 dni za darmo bez zobowiązań.

To rozbudowane i nowoczesne oprogramowanie do sklepu internetowego. Oferta AptusShop to przede wszystkim możliwość dostosowania sklepu do wymagań klienta poprzez dobór gotowych modułów dodatkowych lub indywidualną przebudowę funkcjonalności. Firma zapewnia pełne wsparcie techniczne oraz możliwość integracji z wieloma systemami zewnętrznymi. Na rynku ecommerce działa już od kilkunastu lat.

Prosty w obsłudze i intuicyjny program dostosowany do sprzedaży w Polsce i Europie. 12 wbudowanych wersji językowatych umożliwia szybkie wyjście z ofertą na wybrane rynki zagraniczne. Dedykowany sklepom na oprogramowaniu SOTESHOP Webstore pozwala na automatyczną rozbudowę funkcjonalności bez konieczności zagłębiania się w kod oprogramowania. Możliwość wynajmu (abonament miesięczny) oraz jednorazowego zakupu licencji.

Oferowane jest w wersji stacjonarnej do instalacji na swoim serwerze oraz w wersji usługowej. Oprogramowanie pozwala w szybki i co najważniejsze łatwy sposób eksportować towary do sklepu, zarządzać stanami magazynowymi, oraz sprawnie obsługiwać zamówienia. Jest to jedyne oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z popularnymi na rynku systemami Comarch ERP.

Integracja oprogramowania sklepu z FreshMailem

Wybór oprogramowania sklepu to jedno, a późniejszy jego rozwój, zwiększanie sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktu z klientami to drugie.

Dlatego rozważając, który system będzie najlepszy warto zwrócić uwagę na jego integrację z FreshMailem, który ułatwi wyżej wymienione działania. Dzięki takiemu połączeniu można szybko, łatwo i bezpiecznie wysyłać klientom ciekawe i atrakcyjne oraz spersonalizowane wiadomości budując tym samym swój wizerunek i wzmacniając relacje.

Zobacz też:

Leave a Comment