Brak zasięgu sieci lub komórkowego połączenia transmisji danych

by Randa Pawel

nju mobile - sieć najbardziej zadowolonych klientów

ponad milion zadowolonych klientów w nju mobile

Nju mobile to sieć, której zaufało już ponad milion klientów. Nju mobile działa na polskim rynku od kwietnia 2013 r. i od samego początku stawia na prostą i przejrzystą ofertę bez zobowiązań - umowa jest zawsze zawierana na czas nieokreślony, można zakończyć ją w dowolnym momencie. Wysoką jakość usług oraz dostęp do internetu LTE gwarantują nadajniki Orange, z których korzysta nju. W ich zasięgu 4G jest ponad 99% populacji Polski. W nju mobile dostępne są: oferta na abonament, na kartę oraz z oferta internetu mobilnego. W każdej z ofert podstawą są usługi bez limitu. Każda z dostępnych usług ma określoną cenę za korzystanie bez limitu z rozmów, SMS-ów, MMS-ów czy internetu, natomiast w przypadku niekorzystania z usług w danym okresie, klient nie ponosi żadnych opłat. Sieć nju mobile docenia stałych klientów. W ramach bezpłatnej usługi "Im dłużej, tym lepiej" w każdej z ofert nju wraz ze stażem w sieci rośnie pakiet gigabajtów do wykorzystania w Polsce. W nju mobile na abonament można też korzystać z oferty w parze, dokupując do posiadanej oferty dodatkowy numer za 9 zł lub za 19 zł z dodatkowymi 10 GB. Kupując dwa numery dodatkowe, można stworzyć trio. Klienci nju mobile są zadowoleni z oferty, 96% z nich przyznaje, że poleca nju bliskim i znajomym.

Operator usług telekomunikacyjnych: dostawca internetu szerokopasmowego, telewizja cyfrowa i telefon

ASTA-NET to Twój sprawdzony dostawca usług telekomunikacyjnych – internet, telewizja i telefon. Obecni na rynku od 1989 roku nieustannie inwestujemy w technologie przyszłości, produkty oraz sieć umożliwiając naszym klientom kontakt z bliskimi, dostęp do rozrywki czy rozwój biznesu.

Dostarczamy internet szerokopasmowy w Północnej Wielkopolsce i Pomorzu Zachodnim. Wysoka przepustowość i stabilność sygnału światłowodu pozwala na błyskawiczne ściąganie oraz przesyłanie danych. Ofertę obejmuje szybkość łącza nawet do 1 Gb/s. Oprócz światłowodu oferujemy internet stacjonarny, ale także usługę Wi-Fi HomeSpot, wzmacniającą sygnał sieci domowej w standardzie Wi-Fi 6.

Proponujemy szeroki wachlarz starannie wyselekcjonowanych i przygotowanych usług, wśród których znajduje się m.in. nowoczesna telewizja IPTV – MeeVu, pozwalająca na osiągnięcie obrazu wysokiej jakości 4K, zapewniając przy tym liczne funkcjonalności, takie jak cofanie, przewijanie i nagrywanie audycji oraz aplikacja umożliwiająca oglądanie telewizji na urządzeniach mobilnych. W ofercie niemal 200 kanałów telewizyjnych (w tym większość HD oraz kanały 4K). Świadczymy także usługi telewizji cyfrowej oraz proponujemy paczki dodatkowe i pakiety premium CANAL+ PRESTIGE i HBO FILM MAX, stworzone z myślą o najmłodszych, miłośnikach kinematografii i fanach sportowych emocji.

Jako operator telekomunikacyjny proponujemy też usługę telefonii komórkowej Namaste Mobile, umożliwiającą dostęp do zasięgu 5G, czyli najszybszego internetu i największego zasięgu w Polsce. Telefonia Namaste Mobile gwarantuje nielimitowane połączenia w bardzo niskiej cenie! W ofercie również telefonia stacjonarna z opcją nielimitowanych połączeń.

Usługi przez nas proponowane można swobodnie łączyć, są też dostępne w formie dwupaków. Dołącz do zadowolonych klientów ASTA-NET! Oferujemy dedykowany zespół kompetentnych, doświadczonych opiekunów oraz całodobowe wsparcie techniczne przez 7 dni w tygodniu, nieustannie monitorując sieć i zapewniając stały dostęp do usług.

Zapraszamy do kontaktu!

Brak zasięgu sieci lub komórkowego połączenia transmisji danych

Wskazówka

W zależności od wersji systemu Android może być wymagane postępowanie inne niż opisane poniżej. Aby sprawdzić wersję systemu Android, odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > Informacje o telefonie > Wersja systemu Android. Jeśli menu Ustawienia nie zawiera opcji Informacje o telefonie, stuknij opcję System.

W przypadku braku zasięgu sieci wypróbuj następujące rozwiązania: Wyłącz urządzenie i włącz je na nowo. Spowoduje to zatrzymanie wszystkich pracujących aplikacji i zwolnienie pamięci, co czasem automatycznie rozwiązuje problem. Upewnij się, że wyłączony jest Tryb samolotowy.

Jak wyłączyć Tryb samolotowy

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia>Sieć i Internet. Stuknij przełącznik Tryb samolotowy, aby wyłączyć tę funkcję. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane.

Sprawdź ikonę mocy sygnału na pasku stanu, aby upewnić się, że urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli sygnał jest słaby lub w ogóle go nie ma, wyjdź na otwartą przestrzeń lub przybliż się do okna.

na pasku stanu, aby upewnić się, że urządzenie jest połączone z siecią. Jeśli sygnał jest słaby lub w ogóle go nie ma, wyjdź na otwartą przestrzeń lub przybliż się do okna. Jeśli urządzenie w ogóle nie łączy się z siecią lub sygnał jest zbyt słaby, skontaktuj się z operatorem sieci i upewnij się, że znajdujesz się w zasięgu sieci.

Upewnij się, że urządzenie jest ustawione na użycie typu sieci obsługiwanego przez kartę SIM. Jeśli nie wiesz, jakie typy sieci są obsługiwane, skontaktuj się z operatorem sieci.

Jak wybrać tryb sieci

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia>Sieć i Internet>Sieć komórkowa. W przypadku używania dwóch kart SIM wybierz kartę SIM. Stuknij opcję Preferowany typ sieci, po czym wybierz typ sieci. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane.

Upewnij się, że karta SIM działa prawidłowo. Włóż kartę SIM do innego urządzenia. Jeśli to pomoże, przyczyną problemu jest prawdopodobnie Twoje urządzenie. W takim przypadku skontaktuj się z najbliższym autoryzowanym partnerem serwisowym Sony.

Wyszukaj sieć z urządzenia, aby sprawdzić, czy są dostępne jakieś sieci.

Jak wyszukać dostępne sieci komórkowe (Android 11/Android 10/Android 9)

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia>Sieć i Internet>Sieć komórkowa. W przypadku używania dwóch kart SIM wybierz kartę SIM. Stuknij opcję Zaawansowane, po czym stuknij przełącznik Automatycznie wybieraj sieć, aby wyłączyć tę funkcję. Wybierz sieć.

Jak wyszukać dostępne sieci komórkowe (Android 8)

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia>Sieć i Internet>Sieć komórkowa. Jeśli używasz telefonu Dual SIM, wybierz kartę SIM. Stuknij opcje Usługodawcy>Wyszukaj sieci. Wybierz sieć.

W przypadku braku komórkowego połączenia transmisji danych wypróbuj następujące rozwiązania:

Wyłącz urządzenie i włącz je na nowo. Spowoduje to zatrzymanie wszystkich pracujących aplikacji i zwolnienie pamięci, co czasem automatycznie rozwiązuje problem.

Jeśli urządzenie może pracować w trybie STAMINA, wyłącz ten tryb i ponownie uruchom urządzenie. Aby zaoszczędzić baterię, tryb STAMINA wyłącza transmisję danych w sieci komórkowej przy zgaszonym ekranie.

Jak wyłączyć tryb STAMINA (Android 11 / Android 10)

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > Bateria > Tryb STAMINA. Stuknij opcję WYŁĄCZ TERAZ.

Jak wyłączyć tryb STAMINA (Android 9 / Android 8)

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > Bateria > Tryb STAMINA. Stuknij przełącznik, aby wyłączyć tryb STAMINA.

Jak ponownie uruchomić urządzenie

Uwaga Urządzenie może się nie uruchomić ponownie przy niskim stanie baterii. Podłącz urządzenie do ładowarki i powtórz próbę ponownego uruchomienia. Naciśnij długo klawisz zasilania. W wyświetlonym menu stuknij opcję Uruchom ponownie. Urządzenie automatycznie uruchomi się ponownie.

Upewnij się, że abonament obejmuje korzystanie z Internetu przez sieć komórkową. Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z operatorem sieci.

Ponów próbę w innym miejscu. W strefach słabego odbioru, w których mogą występować problemy ze stacjami bazowymi operatora sieci, istnieje możliwość zanikania komórkowego połączenia transmisji danych. Z tego powodu może być konieczne przemieszczenie się w inne miejsce.

Jeśli poruszasz się podczas korzystania z urządzenia, możesz tracić komórkowe połączenie transmisji danych ze względu na problemy z siecią operatora.

Ręcznie przełącz urządzenie na pracę wyłącznie w sieciach WCDMA (3G) lub GSM (2G). Urządzenie automatycznie wybiera najszybszą z dostępnych sieci. Jeśli sygnał najszybszej sieci ma niestabilny poziom, urządzenie może nieustannie przełączać się między sieciami komórkowymi. Każda zmiana sieci powoduje przerwanie połączenia. Ustawiając urządzenie na pracę wyłącznie w sieciach WCDMA (3G) lub GSM (2G), należy pamiętać, że nawiązywanie połączenia z wybraną siecią może potrwać kilka minut.

Jak wybrać tryb sieci

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia>Sieć i Internet>Sieć komórkowa. W przypadku używania dwóch kart SIM wybierz kartę SIM. Stuknij opcję Preferowany typ sieci, po czym wybierz typ sieci. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane.

Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie wyeliminuje problemu, spróbuj po kolei wykonać poniższe czynności. Po wykonaniu każdej czynności sprawdź, czy problem został rozwiązany. Przejdź do następnej czynności tylko w przypadku niepowodzenia. Zaktualizuj oprogramowanie urządzenia, aby uzyskać jego optymalne działanie i najnowsze ulepszenia. Przywróć ustawienia fabryczne. Bywa to najlepszym rozwiązaniem, gdy urządzenie przestanie działać prawidłowo. Należy jednak pamiętać, że powoduje to usunięcie wszystkich osobistych danych z wewnętrznej pamięci urządzenia. Utwórz kopię zapasową danych, które chcesz zachować.

Jak utworzyć kopię zapasową danych przy użyciu komputera

Odblokuj ekran urządzenia i podłącz urządzenie do komputera przewodem USB. W komputerze wybierz, które pliki mają znaleźć się w kopii zapasowej. Następnie kopiuj i wklejaj bądź przeciągaj i upuszczaj pliki w odpowiednie miejsce w komputerze.

Jak utworzyć kopię zapasową i zsynchronizować aplikacje, ustawienia telefonu i historię połączeń

Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > System > Kopia zapasowa. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane. Stuknij przełącznik, aby włączyć tę funkcję. Automatycznie zostanie utworzona kopia zapasowa danych aplikacji, ustawień urządzenia i historii połączeń. Uwaga Tworzenie kopii zapasowej można też włączyć w menu ustawień Dysku Google. Możesz automatycznie zsynchronizować dane aplikacji, ustawienia urządzenia i historię połączeń, logując się na konto Google użyte do synchronizacji danych w poprzednim urządzeniu. Przy pierwszym uruchomieniu nowego urządzenia zaloguj się z kreatora konfiguracji na konto Google.

Jak przywrócić ustawienia fabryczne (Android 11/Android 10)

Uwaga Aby uniknąć trwałego uszkodzenia urządzenia, nie należy przerywać procedury przywracania ustawień fabrycznych. Utwórz kopię zapasową wszystkich ważnych danych z wewnętrznej pamięci. Możesz użyć karty pamięci lub dowolnej pamięci innej niż wewnętrzna. Jeśli na karcie SD zapisane są zaszyfrowane pliki, należy wyłączyć szyfrowanie, aby zachować do nich dostęp po przywróceniu ustawień. Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > System > Resetuj opcje. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane. Stuknij kolejno opcje Wykasuj wszystkie dane (przywróć dane fabryczne)>Wymaż wszystkie dane. W razie potrzeby narysuj wzór odblokowania ekranu, podaj hasło lub wprowadź kod PIN. Aby potwierdzić, stuknij opcję Wymaż wszystko. Wskazówka Przywrócenie ustawień fabrycznych nie powoduje powrotu do wcześniejszej wersji systemu Android.

Jak przywrócić ustawienia fabryczne (Android 9)

Uwaga Aby uniknąć trwałego uszkodzenia urządzenia, nie należy przerywać procedury przywracania ustawień fabrycznych. Utwórz kopię zapasową wszystkich ważnych danych z wewnętrznej pamięci. Możesz użyć karty pamięci lub dowolnej pamięci innej niż wewnętrzna. Jeśli na karcie SD zapisane są zaszyfrowane pliki, należy wyłączyć szyfrowanie, aby zachować do nich dostęp po przywróceniu ustawień. Odszukaj i stuknij opcje Ustawienia > System > Resetuj opcje. Opcja ta może znajdować się w grupie Zaawansowane. Stuknij kolejno opcje Wykasuj wszystkie dane (przywróć dane fabryczne)>Resetuj telefon. W razie potrzeby narysuj wzór odblokowania ekranu, podaj hasło lub wprowadź kod PIN. Aby potwierdzić, stuknij opcję Wymaż wszystko. Wskazówka Przywrócenie ustawień fabrycznych nie powoduje powrotu do wcześniejszej wersji systemu Android.

Jak przywrócić ustawienia fabryczne (Android 8)

Leave a Comment